تازہ تر ین

کیٹلن کلارک کاWNBAمیں ڈیبیو ESPNکو ریکارڈ ویورشپ ملی

منگل کو لیگ کی افتتاحی رات کلارک کے ڈبلیو این بی اے ڈیبیو میں بخار پر سن کی 92-71 کی جیت نے ESPN2، ESPN+ اور Disney پر اوسطاً 2.1 ملین ناظرین کو متوجہ کیا۔
نیو یارک — کیٹلن کلارک اور انڈیانا فیور کے خلاف کنیکٹی کٹ سن کی گیم کی ESPN کی نشریات میں نیٹ ورک پر WNBA گیم کے لیے سب سے زیادہ ناظرین تھے۔
منگل کو لیگ کی افتتاحی رات کو کلارک کے ڈبلیو این بی اے کے ڈیبیو میں فیور پر سن کی 92-71 کی جیت نے ESPN2، ESPN+ اور Disney+ پر اوسطاً 2.1 ملین ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا، جس میں شام 7:45 کے درمیان 2.3 ملین ناظرین کی تعداد بھی شامل ہے۔ اور شام 7:59 یہ ڈیانا توراسی کے دوکھیباز سیزن میں 22 مئی 2004 کو فینکس مرکری-کنیکٹی کٹ سن گیم کے لیے تقریباً 1.5 ملین ناظرین کے پچھلے نمبر پر ہے۔

Phoenix اور دو بار کے دفاعی چیمپئن لاس ویگاس Aces کے درمیان ہونے والے دوسرے گیم میں اوسطاً 464,000 ناظرین تھے، دونوں گیمز کی اوسط 1.28 ملین تھی – ESPN پر نشریات کے لیے لیگ کی اوسط سے 192% اضافہ۔

انڈیانا فیور گارڈ کیٹلن کلارک (22) منگل، 14 مئی 2024 کو انکاس ویل، کون میں ایک کھیل کے دوران کنیکٹی کٹ سن کے خلاف 3 پوائنٹ کا شاٹ لگا رہا ہے۔
کلارک نے گزشتہ سیزن میں Iowa میں NCAA کا ہمہ وقتی اسکورنگ کا ریکارڈ قائم کیا اور وہ ایک بڑی وجہ تھی کہ ریکارڈ 18.9 ملین ناظرین نے قومی چیمپئن شپ گیم میں شرکت کی، جسے اس کی Hawkeyes ناقابل شکست جنوبی کیرولینا سے ہار گئی۔ کلارک کی WNBA میں آمد لیگ کے لیے پہلے ہی ایک بڑا فروغ رہا ہے۔ WNBA ڈرافٹ میں ریکارڈ ناظرین کی تعداد تھی، اور تین ٹیموں نے پہلے ہی اپنے کھیل کو بڑے میدانوں میں منتقل کر دیا ہے تاکہ اس کے کھیل کو دیکھنے کے لیے ٹکٹوں کی مانگ کو برقرار رکھا جا سکے۔



خاص خبریں



سائنس اور ٹیکنالوجی



تازہ ترین ویڈیوز



HEAD OFFICE
Khabrain Tower
12 Lawrance Road Lahore
Pakistan

Channel Five Pakistan© 2015.
© 2015, CHANNEL FIVE PAKISTAN | All rights of the publication are reserved by channelfivepakistan.tv