تازہ تر ین

وزیراعظم نے اسد عمر پراعتماد کیا تھا اب انہیں خود آئی ایم ایف کے پاس جانا پڑا: سیف الرحمان ، بیورو کریسی جہاں بھی ہو ہاں میں ہاں ملاتی ہے ، حکومت خود آئی ایم ایف سے رابطہ نہ کرتی:رحمت علی ، کشمیر کے بارے میں کوئی واضح پالیسی دکھائی نہیں دی ، ترجیحات سامنے لانا ہوں گی: میاں افضل ، ملک کے لئے پیسہ اکٹھا کرنا مشکل البتہ چندہ جمع کرنا آسان ہے: شاہد بھٹی ، چینل ۵ کے پروگرام ” کالم نگار “ میں گفتگو

لاہور (مانیٹرنگ ڈیسک) کالم نگار رحمت علی رازی نے کہا کہ بیورو کریسی جہاں بھی ہو ہاں میں ہاں ملاتی رہتی ہے۔ حکومت کو چاہئے خود آئی ایم ایف سے رابطہ نہ کرتی۔ چینل فائیو کے پروگرام کالم نگار میں گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ گزشتہ حکمران صرف اپنی غربت ختم کرتے رہے جس کے باعث موجودہ حکومت کو کشکول لے کر پھرنا پڑ رہا ہے۔ ہماری خارجہ پالیسی بھی بہتر کرنے کی ضرورت ہے خاص طور پر کشمیر پر پاکستان کو موثر انداز میں اپنا مقدمہ لڑنا چاہئے۔ جس کو بھی پکڑو وہ بیمار بن جاتا ہے۔ جن لوگوں نے پیسہ لوٹا انہیں اب جواب دینا ہو گا‘ احتساب ہو گا تو ہی معیشت مضبوط ہو گی اس کے بغیر ملک پیروں پر نہیں کھڑا ہو سکتا۔
کالم نگار شاہد بھٹی نے کہاکہ وزیراعظم تو پہلے کہتے تھے میں آئی ایم ایف کے پاس نہیں جاﺅں گا وہ خود آئی ایم ایف کے پاس گئے کیا وزراءپر اعتماد نہیں۔ ریاست مدینہ کی بات کرنے والے کہاں ہیں۔ دعوے کرنا بہت آسان عمل مشکل ہے۔ ملک کے لئے پیسہ اکٹھا کرنا مشکل البتہ چندہ جمع کرنا آسان ہے۔ اتنے وزراءکی فوج کرکے آئی ایم ایف کے پاس خود جانا سمجھ سے باہر ہے یوں لگتا ہے تبدیلی نہیں آئی باری آئی ہے۔ سمت کا تعین بہت ضروری ہے۔ اس بات سے متفق ہوں شاہ محمود قریشی نے مسئلہ کشمیر اجاگر کیا۔
کالم نگار میاں افضل نے کہاکہ کونسی ایسی وجوہات ہیں کہ ہمیں پھر آئی ایم ایف کے پاس جانا پڑا جو دعوے کئے گئے تھے وہ تو ہوا ہو گئے۔ انہوں نے کہا پہلے کی طرح اب بھی کشمیر کمیٹی فعال نہیں ہوئی‘ کشمیر کے حوالے سے کوئی واضح پالیسی دکھائی نہیں دی۔ ترجیحات بھی واضح کرنا ہوں گی‘ غریب کو ریلیف ملنا چاہئے تاکہ حقیقی تبدیلی نظر آئے۔ سسٹم کی تبدیلی کے لئے سخت فیصلے کرنا بھی ضروری ہے تاکہ عوام کا اعتماد بھی بحال ہوکہ واقعی کام ہو رہا ہے۔
کالم نگار میاں سیف الرحمان نے کہاکہ اپوزیشن شیڈو حکومت ہوتی ہے۔ عمران خان نے اسد عمر پر زیادہ اعتماد کیا تھا لیکن اب خود ہی آئی ایم ایف کے پاس جانا پڑا۔ انہوں نے کہا کہ افغانستان میں جس طرح امریکہ کو مار پڑی اس سے حقیقت سامنے آ گئی ہے۔ نوازشریف کے حوالے سے انہوں نے کہاکہ میں عدالتوں پر اعتماد کرنا چاہئے۔



خاص خبریں



سائنس اور ٹیکنالوجی


atomic-blast

تازہ ترین ویڈیوز



HEAD OFFICE
Khabrain Tower
12 Lawrance Road Lahore
Pakistan

Channel Five Pakistan© 2015.
© 2015, CHANNEL FIVE PAKISTAN | All rights of the publication are reserved by channelfivepakistan.tv